Zijn alle items in de categorie ‘vintage’ ook echt vintage?
Je hoort de term ‘vintage’ tegenwoordig overal! Het is een hippe term welke ook vaak wordt toegevoegd aan nieuwe producten. De items die wij ‘vintage’ noemen, komen bij voorkeur uit de periode tussen 1920 tot 1980. Echter, omdat de leeftijd van tweedehands items vaak lastig te achterhalen is, kan het ook zijn dat het product wat jonger is. Wij struinen markten, kringloopwinkels en ook buitenland af om deze categorie te mogen voorzien van de mooiste unieke pareltjes. Vintage producten ontvangen van ons altijd extra liefde en aandacht om ze weer écht te kunnen laten shinen! Kijk hier voor al onze vintage producten.
Hoe belangrijk is duurzaamheid voor jullie?
Erg belangrijk! We proberen onze voetafdruk zo klein mogelijk te houden. Zo werken we bij voorkeur samen met (lokale) Nederlandse merken en merken die produceren in Europa. We werken ook samen met leveranciers uit andere landen, en hierbij kiezen we zo veel mogelijk voor de meest duurzame optie.
We hebben een liefde voor handgemaakte items, upcycling, of producten die zijn geproduceerd van gerecycled materiaal. Maar niet alle producten die we verkopen zijn per definitie duurzaam.
Wij proberen zoveel mogelijk verpakkings- en opvulmateriaal te hergebruiken. Wellicht ontvang je van ons een iets minder mooie doos, maar zo kunnen we het milieu weer een beetje extra ontzien en de inhoud is er niet minder mooi om!
We willen uiteraard voorkomen dat jouw bijzondere bestelling beschadigd raakt, dus indien het om een kwetsbaar item gaat, zullen we ervoor kunnen kiezen om toch bubbeltjes plastic te gebruiken. We gebruiken enkel plastic dat al eerder is gebruikt, en vragen jou om het weer te recyclen.
Kan ik mijn cadeau door jullie laten inpakken?
Ja, dat kan zeker! Je kunt gratis gebruik maken van onze inpakservice en je cadeau(s) door ons op een stijlvolle manier laten inpakken. Lees hier alles over onze inpakservice.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Dat kan! Dat doe je door de adresgegevens van de ontvanger in te vullen bij het kopje ‘verzenden naar een ander adres’. Is je bestelling voor iemand anders? Dan kun je dit vermelden bij het kopje ‘opmerkingen’. Mocht het om een cadeautje gaan, kun je dat hier ook aangeven, wij zullen ervoor zorgen dat het cadeautje stijlvol wordt ingepakt en op het juiste adres wordt bezorgd. Lees hier alles over onze inpakservice.
Wat zijn de verzendkosten?
Meer informatie over de verzendkosten vind je hier.
Kan ik mijn pakketje ook ergens afhalen?
Yes, dat kan! In onze fysieke winkel in Sneek, aan de Oosterdijk 62. Zodra je een bestelling bij ons hebt geplaatst en hebt gekozen voor afhalen, nemen wij contact met je op (telefonisch of per mail) zodra het voor je klaarstaat.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
We bieden meerdere veilige betaalmogelijkheden, welke allen via onze betaalprovider Mollie gaan.
Je kunt bij ons betalen met iDEAL, Creditcard (o.a. Mastercard & Visa), Klarna Achteraf Betalen, Klarna Betaal Nu, Bancontact of overschrijving per bank. Gaat je voorkeur uit naar bankoverschrijving? Neem dan even contact met ons op.
Kan ik de dag van (pakket)bezorging zelf kiezen?
Je kunt bij het vakje ‘opmerkingen’ je voorkeur aangeven. Houd echter wel rekening met onze standaard levertijd van 1 tot 3 werkdagen (Let op: er zijn een aantal producten (bijv. behang) waarbij de standaard levertijd niet van toepassing is, indien dit het geval is dan wordt dit bij de productomschrijving van het desbetreffende product aangegeven.). Buiten deze standaard levertijd om, zullen wij ons best doen om de gewenste leverdatum te realiseren. Helaas kunnen wij niet garanderen dat je pakketje ook werkelijk op de gewenste dag zal aankomen.
Kan ik mijn bestelling na het plaatsen nog wijzigen of annuleren?
Neem zo snel mogelijk contact met ons op door een berichtje te sturen naar info@koester-conceptstore.nl. Indien de bestelling nog niet door ons is verzonden kunnen we je zeker verder helpen.
Helaas is het niet mogelijk om je bestelling nog te wijzigen wanneer je pakketje al is verstuurd. Je kunt er dan voor kiezen om je pakketje niet aan te nemen of niet op te halen bij het servicepunt, je pakketje wordt dan uiteindelijk naar ons terug gestuurd. Je kunt je pakketje ook zelf terug sturen naar Koester conceptstore, meer informatie over retourneren vind je hier.
Krijg ik altijd een bevestiging als ik mijn bestelling plaats?
Ja, na het plaatsen van je bestelling en na het afronden van de betaling, ontvang je van ons een bevestigingsmail op het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Hierin vindt je een overzicht van je bestelling, de prijs en de datum van bestellen.
Zodra wij je pakket meegeven met de bezorgdienst ontvang je een e-mail met een linkje naar de Track & Trace code van je bestelling. Let op: het kan 24 uur duren voordat je je pakket kunt volgen.
Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Neem dan even een kijkje in je ongewenste mail, mogelijk is de mail daarin terecht gekomen. Is dit inderdaad het geval, voeg ons e-mailadres dan toe aan de lijst met veilige afzenders, zodat je onze e-mails in de toekomst altijd in je reguliere inbox zult ontvangen.
Heb je de bevestigingsmail ook niet terug kunnen vinden in de ongewenste mail? Neem dan even contact met ons op, we helpen je graag verder.
Wanneer wordt mijn pakketje bezorgd?
Meer informatie over de levertijden vind je hier.
Hoe gaat retourneren in zijn werk?
Alle informatie over retouren vind je hier.
Wil je graag hulp bij het plaatsen van een bestelling? Of heb je een vraag of klacht? Neem gerust contact met ons op, wij helpen je graag!